zondag 17 februari 2013

zondag 17 februari

Vandaag niks bijzonders gebeurd met de pups.
Vanochtend om 6.00 uur werd ik wakker van "pupgebrul", maar toen ik beneden kwam, lag het hele spul rustig bij Beike in de kist.
Tonny heeft een plateautje gemaakt, een soort afstapje, dat de pups makkelijk de kist in-en uit kunnen, ik zal er nog een stroef matje op plakken.
Samen met mijn vader heb ik linoleum neer gelegd, zodat ze straks, als ze uit de kist gaan, lekker kunnen plassen en poepen, en het makkelijk schoon te houden is.
De puppy ren staat al klaar, dus die kan er ook omheen.
Deze week gaat er veel gebeuren, ze gaan pap eten, de eerste keer vlees, enfin,van alles. Ook gaan ze zich deze week meer ontwikkelen en steviger op de pootjes staan.
Ik zie er nu al naar uit! Leuk allemaal!

                                               Lekker tegen de knuffelbeer aan

                                         Zo groot lijken ze al vergeleken bij 2 weken geleden.
                            Douwe ligt boven op Beike te drinken.

                                           Mijn vader met teefje wit




2 opmerkingen:

  1. Wat een joekels zijn het zeg.
    Dat doet Beikemoeke goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww, wat zijn ze al groot geworden. Ze doen het werkelijk fantastisch dankzij de goede zorg van Beikemoeke en jou natuurlijk Thea! Het wordt alleen maar leuker en leuker ....

    BeantwoordenVerwijderen