donderdag 28 maart 2013

donderdag 28 maart

Lieve mensen, dit was het weer. De pups zijn uitgevlogen, 
Ik heb met veel plezier het nest groot gebracht.
Ik heb met veel plezier aan dit blog gewerkt.
Ik heb genoten van het opgroeien van de pups.
Douwe en Penny zijn bij hun nieuwe baasjes, en dat voelt goed.
Doutzen ligt tevreden op een pensstaafje te kauwen.
Iedereen bedankt voor het volgen van dit blog, de belangstelling voor de pups, de vele leuke en lieve reacties die ik heb gehad.

Douwe, veel geluk ventje, 
Penny, lieve meid, veel geluk.



De avonturen van Penny zijn te volgen op : laurateveldhuis.blogspot

3 opmerkingen:

  1. De klus is geklaard en je hebt het fantastisch gedaan!
    Geniet van jouw Doutzen en hopelijk genieten de nieuwe baasjes evenveel van Penny en Douwe!

    Lieve groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb genoten van je blog, veel succes met de kleine Doutzen in je roedel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor u reactie op mijn blog. Om welke geblokte deken gaat het? Dan kan ik kijken of ik het patroon nog kan vinden. Gr.Vlijtige Lies

    BeantwoordenVerwijderen